Schlagerinvasion hos Lotta på Liseberg!

Lotta på Liseberg är tillbaka! Med start 21 juni bjuder hon på en härlig blandning av artister, och det blir självklart schlagerinvasion också. Ingen hade kanske väntat sig annat? But hey, we love it!!!

Första programmet gästas av bland andra Charlotte Perrelli och Alexander Rybak. Hela programmet ser du här nedan;

21/6 Sommardängor
Charlotte Perrelli, Alexander Rybak, Markoolio och Lisa Nilsson

28/6 Högt upp i det blå
Robert Wells, Linda Bengtzing, Joel Alme och Velvet

5/7 Glitter och glamour
Diggiloo-gänget med bland andra Lasse Holm, Alcazar, Jessica Andersson, Mojje och Erik Linder

12/7 Oh boy, oh boy, oh boy
Kalle Moraeus, Sanna Nielsen och Timo Räisinen

19/7 Blommor och bin

Måns Zelmerlöw, Timoteij, Maria Haukaas Storeng och Erik Gadd

26/7 Från Hova till Brighton
Lill-Babs, Andreas Johnson och Cookies n’ beans

2/8 Kärleken är evig
Anna Bergendahl, Jill Johnson och Rigo Pencheff

9/8 Svensktoppar
Tommy Körberg, Caroline af Ugglas, Eric Saade och Claes Malmberg



Kommentarer
Postat av: Bonnie

jag säger bara; ALCAZAR!

2010-06-07 @ 14:50:25
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Ser ut som en toppensommar och att dom slängt in en jag känner känns ju bara toppen!



Tror nog att jag ska ta mig en tur ner till GBG den 5/7 kanske... :D

2010-06-08 @ 12:39:56
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/
Postat av: Mamma Bea

Hoppas du får en fin tisdag :) Kram

2010-06-08 @ 12:59:50
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0