Tess Merkel om Melodifestivalen:

"Jag, eller vi är ju jättesugna på att vara med i Melodifestivalen. Och så kan vi ju tipsa lite om man vill slippa ha Alcazar i Melodifestivalen fler gånger så kan man RÖSTA på Alcazar! Så slipper ni se oss! Annars kommer vi vara med, och vara med, och vara med, och vara med ändå tills vi kommer in i.. rullatorer! Och rullstolar! För att vi är så gamla!"

"Bra taktik! Tror du att den funkar??"

"Absolut! Eller.. nje? Kan funka!

Tess Merkel gästar Lilla Al-Fadji i P3.

Tess Merkel mina damer och herrar, Tess Merkel!



Kommentarer
Postat av: Mika

HAHAHAH! det är omöjligt att inte älska henne. Hahah!

2010-01-16 @ 12:44:41
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

Jag blir skrämd av att höra mig själv säga så här men jag tycker faktiskt att ALCAZAr ska skita i svensk melodifestivalen och testa dom internationella istället jag tro att dom har mycket större chans att vinna oxå kanske dom får upp ögonen på svenska folket att dom verkligen kan vinna ESC om dom bara får sin chans..

2010-01-16 @ 13:45:15
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0