Schlagerscenen 2010 äntligen här!

Så var den äntligen här! Det vi väntat på i månader, veckor och dagar - Skissen för årets scen!
Den här scenen liknar ingenting vi sett förut! SVT kör verkligen ALL IN iår och satsar verkligen på temat "Sveriges fest". Med orden "festlig, klubb och exklusiv" lanseras scenen. Scenen kommer att bjuda på olika nivåer och trappor som gör att artisterna får många möjligheter att göra sitt nummer unikt.

Hur ser den då den här skissen ut, tänker ni nu.
SÅHÄR!


Foto: Svt.se

Det här kan vara en av de mest fantastiska scener jag sett. Det är på något så over the top att man inte riktigt kan se sig mätt på skissen. Möjligheterna för dansare och artister är helt otroliga! Förra året dissade jag (Åsnan) scenen ganska hårt men sen när jag såg den på plats så var den ju riktigt fin. Denna gång älskar jag scenen. Detta kommer verkligen att bli ÅRETS FEST!

Precis som min kära Zoolega älskar även jag, Geten, scenen! Tycker att den ser riktigt, riktigt snygg ut faktiskt! Jag gillade skissen även 2009 men tycker att den här känns snäppet vassare. De toksnygga LED-skärmarna från förra året är kvar och det känns som att det finns många möjligheter att göra 2010 till en av tidernas lyxigaste och glittrigaste Melodifestivaler! Det enda jag funderar på är det svart/rosa i vänsterkanten. Är det Greenroom, tro?

9 dagar kvar till Festivalstart!



Kommentarer
Postat av: Veronica S

blir spennende da;) neste helg er det finale i norge..og håper Maria HS vinner.

2010-01-29 @ 21:31:23
URL: http://themusicalqueen.ipublish.no
Postat av: mathilda

Hum, undrar om de kan frakta scenen lite snabbt och fint till efterfesten? Om inte finns det viss risk att jag stannar kvar och dansar natten lång inne i Globen ;)

2010-01-31 @ 18:22:33
URL: http://enannandelavstockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0