Grattis, Lena Philipsson!



Sveriges svar på Kylie/Madonna, Swedish queen of everything - Lena Philipsson fyller idag 44 år!
Lena är som ni kanske vet hela anledningen till att Åsnan och Måsen överhuvudtaget känner varandra och hon är det första "steget" till att hela Schlagerzoot skulle träffas. Men för Åsnan och Måsen är Lena.. Ja, Lena är Lena. Det säger väl allt? Det går inte att kategorisera den kvinnan på annat sätt.

Aldrig har jag sett en människa med sån energi och sådan utstrålning som Lena utstrålar på scen. Trots alla gånger jag sett henne framträda blir jag lika förvånad varje gång och kan komma på mig själv med att sitta med munnen uppen och bara häpna över denna fantastiska kvinna. Vad hon gör är beyond artisteri. Det är ren och skär magi, och vi får ta en liten del av den magin.

Grattis, Grattis, Grattis du otroliga människa!

Se och njut!



Kommentarer
Postat av: Veronica S

Grattis med dagen til henne;)

2010-01-19 @ 22:20:38
URL: http://themusicalqueen.ipublish.no
Postat av: Bacardiboy

Vilken hyllning till Sveriges Kylie/Madonna!



Bara att instämma!

2010-01-20 @ 10:11:34
URL: http://bacardiboy.blogg.se/lenaph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0