Perrelli & Nanne schlagrade på Burlöv

PAF's Schlagerturné höll hus på Burlöv Center en bit utanför Malmö under dagarna. I lördags hängde vi där och kikade in både underbara Charlotte Perrelli och energiknippet Nanne Grönvall!

Charlotte inledde sitt gig med Take me to your heaven (skandal att hon inte bytte till svenska inför sista refrängen!) och fortsatte sedan med What a feeling. Skönt drag! Charlotte blev intervjuad av härliga konfrenciern Annamia Fast och på frågan om Charlotte skulle kunna tänka sig att ställa upp i Melodifestivalen igen svarade hon att man aldrig ska säga aldrig, men att hon tyckte att det var dags för alla nya, unga artister att synas. Självklart avslutades det hela med Hero (MED den obligatoriska snurren och "slaget"!)!




Efteråt var det signering då vi snicksnackade lite om Melodifestivalen och vädret. Det regnar ALLTID när vi ser Charlotte, och då menar jag verkligen alltid! Men vad gör det när Charlotte lyser starkare än solen själv?! ;)



Efter lite Lilla Schlagerstjärnan, Panos Modeltour och Erika Selin var det dags för Nanne Grönvall att entra scenen i Burlöv. Nanne bjöd på nya singeln (och Ledin-covern) I natt är jag din och såklart Melodifestivalklassikerna Håll om mig, Jag måste kyssa dig och Evig Kärlek. Snacka om att lilla Nanne sprider glädje och energi runt omkring sig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0