På väg mot Malmö

Sådärja! Sen cirkus en timme tillbaka sitter jag uppkrupen på ett tågsäte med siktet inställt på Malmö. Här i söder är tågtrafiken absolut inga som helst problem, så skönt! Tror att vi är helt i tid. Härligt värre! Några av artisterna (samt Björkman & kör/dansare) trotsade snön och tog tåget de med läste jag. Verkade som att de också är i någorlunda tid. Det GÅR faktiskt att åka tåg!

Planerna för dagen blir att först dumpa min väska i Lund och sen ta sig in till Malmö för schlagerspaning. Jag bloggar och twittrar under dagen som går! Nu ska jag fortsätta schlagerskada de andra resenärerna på tåget genom att ha onormalt hög volym på mitt headset. Jag vet att ALLA älskar Hela världen för mig!

Tuudeluuuh!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni som schlagerintresserade borde lyssna på christer björkman-låten på youtube av Schlagerpojken. Den är underbar. En klassisk schlager av en kille med stenåldessynt.

2010-02-24 @ 18:01:07
Postat av: Sebbe

det är bara att inse att folket i kollektivtrafiken fullkommligt älskar när man lyssnar på schlager så det skrållar i hela vagnen! synd bara att de inte förstår att dem älskar det... xP

2010-02-24 @ 23:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0