Och där fick SVT ett helvete

Precis som Poplight skriver så har låtarna Stop och Hollow, dvs Sibels och Peter Jöbacks bidrag i Malmö på lördag, läckt ut på nätet. Enminutersklipp av låtarna ligger ute lite överallt och enligt Poplight ska det här vara SVT's eget fel då de lagt ut låtarna under andra namn på sin site.

Jag hörde låtarna redan i förmiddags, så de verkar ha legat ute sen kanske igår. Just nu säger jag bara GRATTIS SVT! Vilket roligt litet helvete ni fick nu! Sånt här kan ju leda till diskning. Men känner vi SVT rätt kommer fallet inte att bli så. Men det är ändå så klumpigt så att man inte kan låta bli att garva åt det. Precis lika klumpigt som att Deltävling 3 las ut på SVT Play och låg där fram till runt 12-13 tiden idag. Tycker SVT att det är kul att bryta mot sina egna regler?


P.s. Sibels låt var sjukt bra. Jöbacks var en besvikelse. d.s.

update; Jag fick nys om låtarna redan igår kväll. Så de har legat ute ett tag!


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAH så roligt ju...

Jag har bara hört Jöbacks, men jag gillade den otroligt mycket! :) Sibels har jag inte hittat alls, men bryr mig inte så värst, haha..



Men riktigt fail av SVT alltså!

2010-02-21 @ 17:56:34
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: F

Vore trevligt om någon kunde länka till dessa. Skicka mail om ni vill vara privata :)

2010-02-21 @ 18:39:53
Postat av: Ellen

Det är jättepinsamt för SVT... Såg också deltävling 3 på SVTPlay i morse, sen var den mystiskt borta...

2010-02-21 @ 18:43:20
URL: http://schlagerprinsessan.se
Postat av: Anonym

Hittat Peters låt, vore trevligt om någon kunde skicka sibels 1-minutare via länk

2010-02-21 @ 18:45:17
Postat av: Malin

Haha, hoppsan ... Hollow är bra och Stop bättre. ;)

2010-02-21 @ 19:20:36
URL: http://refrainrefrain.blogspot.com
Postat av: Joel

Shiiiet! 'Stop' är ju grym! Trodde aldrig den skulle vara SÅ bra. Tror dock Sibel behöver ALLA röster hon kan få. På grund av att det är så många stora artister i hennes tävling.

2010-02-22 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0