Malmö är schlagerdött

Här sitter vi på artisthotellet. Malmö är svinkallt och här på hotellet händer inte så mycket. Alla artisterna hänger ju på Presskonferensen/repen idag. Anders Hansson kom precis hit och checkade in. Det är väl det mest spännande som har hänt.

I förmiddags tog vi en sväng ut till Burlöv Center där PAF's Schlagerturné håller till. Idag hände det så gott som ingenting där, men jag tycker att ni ska checka in det både imorgon och på lördag. Imorgon signerar NEO och Lovestoned och på lördag bland andra Charlotte Perrelli och Nanne Grönvall. Missa inte det, alltså!

Förövrigt är Malmö totaldött på schlager. Det mest schlageriga vi har sett är ett gäng Melloflaggor på stortorget. Här på hotellet hänger en ENORM Melloflagga i fönstret till entrén. Tyvärr är det allt.

I'll keep you updated!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vet du vad jag tycker? Jag tycker att du ska sno en Lovestonedtröja till mig och sedan hälsa till Nanne. Det är vad jag tycker.

2010-02-25 @ 16:24:59
URL: http://flyonthewall.blogg.se/
Postat av: Hasse

Inget schlagertält framför rådhuset i år alltså?

Kanske dags att skippa GOT och MMX som MF-städer, om det nu inte vore för arenornas kapacitet, och kommunernas vilja att satsa pengar.

Malmö Arena är förmodligen Europas modernaste och bästa Multiarena, och det blir roligt att besöka den igen.

2010-02-25 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0