Allt är Dimitris fel!

På artisthotellet träffade vi båda Sibels låtskrivare, Mikaela Stenström och Dimitri Stassos. Båda fick nog en ganska klar bild av vad vi var för knäppa filurer och de drog sedan iväg för torrep. När Tobbe behövde ladda sin dator tog vi oss iväg för att äta och fönstershoppa. Påväg hem tog vi oss en sväng förbi artisthotellet för att checka läget. Precis som vanligt går vi och, HÖGT, sjunger Jag tror på oss och La Voix samtidigt som vi hoppar upp, ner, fram och tillbaka och gapflabbar. Så tittar vi framför oss. Vilka går där om inte Dimitri och Mikaela?! Vi kunde ju inte fortsätta ner mot artisthotellet när de gick framför! Första bästa flyktställe? Netto. Jag säger bara Netto.

Det är Dimitris fel att vi nu satt i oss ett halvt paket Ballerina Kladdkaka.



Kommentarer
Postat av: Lina

Åt ni ett halvt paket tillsammans eller ett halvt paket var? Jag bara undrar, ifall jag borde skämmas för att jag nyss åt upp ett helt paket själv...

2010-02-25 @ 14:59:12
URL: http://flyonthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0