Videon till Victorious - ett aprilskämt?

Vi i Zoot älskar ju både Velvet & Linda Bengtzing och nu när tjejerna slagit sina schlagerpåsar ihop så kan det ju inte bli annat än fantastiskt! Eller?

Som låt tycker jag att Victorious är grym. Inte det starkaste någon av dem har gjort men den är väldigt bra och helt klart dansvänlig. Men videon. V-I-D-E-O-N! Kollar Linda in i kameran en enda gång? Varför är Anna Anka med? Och vad gör DANNY där? Det hade kunnat bli riktigt glorious men istället blir det någonting som man mest hoppas på är ett dåligt aprilskämt.



Förövrigt; Velvet har typ världens snyggaste klänning (den med blommor), jag vill ha hennes hår och jag vill också rida i L.A!


Kommentarer
Postat av: Linda

Synd på en så himla bra låt och duktiga tjejer! De ansvariga tog pengarna från sponsorerna (Sony & spelsidan) och la på semester i LA och hafsade ihop nåt. Besviken. Men Danny är lite skön :)

2010-04-01 @ 20:45:09
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Det är ju absolut inget aprilskämt, det är sjukt dyrt att göra musikvideos så det hade varit helt stört... själv tycker jag inte att den är så värdelös, men det hade varit bättre om de hade en historia istället för bara: "stå där" "gå dit" "gör så" xD

2010-04-06 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0