Neo uppträdde på Gymnasiemässan!

Det händer inte ofta men ibland får vi zooare möjlighet att förena nytta med nöje och igår var ett sådant tillfälle för mig! Det var nämligen den årliga gymnasiemässan i Katrineholm för alla åttondeklassare samt niondeklassare som fortfarande velar inför det stora valet. Eftersom jag pluggar event i Katrineholm så var det min klass som arrangerade mässan och var värdar och detta år hade det slagits på stort så vi hade till och med en artist som uppträdde! Mässan i sig var lyckad och jag var helt slut när jag kom hem igår kväll!


Foto: Anna Westin

Jag fick flera tillfällen att prata med Neo igår som sken upp som en sol när jag nämnde att jag var från Schlagerzoot! Jag nämnde att jag tyckte det var synd om honom som fick tillbringa en hel dag i Katrineholm och Neo berättade för mig under eftermiddagen att han och hans turnéledare hade suttit och fikat på Shell's parkering. Så mycket fanns det att göra i Katrineholm liksom. Han berättade också att en vän till honom hade köpt ett hus utanför Katrineholm så vi diskuterade de små samhällena utanför. En himla massa småprat blev det! Han körde 3 gig där han framförde Higher och Flower Power Supergirl från nya skivan och självklart också Mellolåten Human Frontier! Neo berättade att han hade gått Estet Musik (surprise!) på gymnasiet men faktiskt haft tankar på både Hotell & Restaurang och Naturvetenskapliga programmet. Jag tror att du valde rätt, Neo. ;)

Mina klasskompisar gjorde en riktigt mysig intervju med Neo också som jag kanske kommer få möjlighet att lägga upp här vid senare tillfälle. Jag återkommer om detta!

Bilder togs massvis men inte med min kamera. Bilden ovan har jag lånat av min klasskompis Anna och är snodd från tidningen Succés hemsida där jag skrev bildtexterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0