Zoot tipsar IGEN: Caroline Jönsson!

Nu skriver vi om henne igen! Det är inte alls längesen som vi skrev och tipsade om Caroline Jönssons nya låt By my side (som jag förövrigt fortfarande missbrukar!) men för någon vecka sedan dök det upp ännu en låt på youtube. Den försvann dock väldigt fort och efter att ha pratat med Caroline så fick i zoot den stora äran att ladda upp den igen! ;-D Bilderna som jag lagt till är tagna av oss zooare eller pressbilder från Carolines hemsida.

Lyssna och njut!


Electric - Caroline Jönsson

Det finns väl bara en sak att säga: När Caroline står på Melodifestivalens scen och bara lyser som den stjärna hon är. Kom ihåg vart ni läste om henne först! ;-)


Kommentarer
Postat av: Damian

Det var jag som laddade upp Electric förre men veckan förre fick jag ett brev från person som presenterade sig som Carolines sidan administator och han bad mej att bärga video därför att Caroline måste framföra den låt i någon tavlingen och det kunde skadar henne att det var i youtube. Det är konstigt...

2009-09-29 @ 07:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0