Melodifestivalen 2010 blir mörkgrön?

När jag i lördags entrade Globen fick jag en broschyr från Live Nation med olika konserter under 09/10. Inte helt oväntat fanns även Melodifestivalen med, och vad skådade mina ögon om inte - det här;



Vad kan man dra för slutsats, att färgen för 2010 års tävling kommer att vara mörkgrön? Personligen kan jag knappt tänka mig en mer oschlagerig färg. MÖRKGRÖN! Jag var visserligen väldigt skeptisk till den mörkblå färgen förra året, men känns inte mörkgrön bara... omöjligt?

När vi ändå pratar Melodifestivalen, imorgon (är en annan dag! Okej, jag skojade bara) är sista dagen för att skicka in ditt bidrag till Melodifestivalen 2010! Och idag är också första dagen för att skicka in webbjokern! All fakta hittar ni såklart på Svt.se/melodifestivalen, där ni också kan prenumerera på deras nyhetsbrev.

Tuudeluuuh!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä men det är ju turkost, som i Richard Herreys mello-skjorta ungefär. Lite åttiokultigt sådär. Kan nog funka :-)

2009-09-21 @ 18:18:44
URL: http://sonnvik.wordpress.com
Postat av: Mika

Linda: Ja, på bilderna blev färgen dessvärre helt turkos. IRL är den dock ungefär lika grön som mitt Saltimbancoprogram som ligger bredvid... ;)

2009-09-21 @ 19:04:01
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0