Melissa skrämmer livet ur Settman!



Jag sitter här och fullkomligt garvar ihjäl mig åt Tobbe's intervjuer med både Settman och Melissa! Jag kan sätta min schlagertiara på att Melissa är den som kommer få mest headlines och media-attention i höst, med alla hennes urhärliga kommentarer!

(Sen skrek jag dessutom lagom schlagerhögt när jag såg att det var våran bloggfadder Tobbe som följde presskonferensen i Strängnäs idag! Min mamma är manager till ett X-antal band som tävlar i kampen samt Melissa - alltså kunde ju jag varit med i strängnäs om det varit hon som skulle åkt diiiit. Men nehe.. det blev El boss för La företag som drog dit istället medans jag var hemma och pluggade matte. Livet är orättvist! ;-)

Dansbandskampen startar den 24 Oktober,
och trots att jag inte är någon dansbandsfantast av något slag alls ser jag faktiskt fram emot att få följa med moderskapet till strängnäs - mest bara för att få höra Melissas alla kommentarer! Jag tycker fler människor kan vara som Melissa. Tillvaron hade blivit så mcyket mer underhållande och spännande!


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

ow..det var en chock att se Dansbands update på denna blogg =)



Kram. PeterDeluxe

2009-09-16 @ 08:51:18
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Dansband och Schlager är ju rätt nära besläktade.. Dessutom vill vi - LIKSOM MELLO - få in lite olika genrar! :-)

2009-09-16 @ 10:35:45
Postat av: Mika

Och DESSUTOM är Melissa så jäkla cool att hon MÅSTE få vara med i bloggen ;)

2009-09-16 @ 18:57:45
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

oki..doki..glad blev jag ijalla fall när jag öppnade bloggen er =)

2009-09-16 @ 19:55:23
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0