Cirque du Soleils Elvis Cast - Zoot är stolta!

Egentligen har vi alla hundratals grejer att blogga om, håll ut! Det kommer bilder och texter från sommaren som gått, det LOVAR jag! Jag börjar i alla fall i en ände...

Jag måste bara visa er några bilder som gjorde mig både hysterisk och alldeles varm i hjärtat, nämligen bilder från när Cirque du Soleils Elvis-gäng anlände till Las Vegas för några veckor sen! Nu undrar ni säkert vad jag pladdrar för goja, men ni som hängt med ett tag vet ju att Zoofavoriten Dea Norberg ingår i casten. Vi allihopa saknar ihjäl Dea, men vi blir inte annat än JÄTTESTOLTA när vi ser bilder som dessa! Vår älskade lilla Dea!



Bilderna kommer härifrån.

Vad kan man säga? Heja Sverige, heja Dea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0