Lovestoned

Schlagerzoot har fått ett tips om ett band som kallar sig för Lovestoned som haft hits i Tyskland. Fattar vi det rätt verkar de nu satsa på en Sverige karriär, själv har jag inte hört någonting men tydligen går de rykten om att de skall sjunga bidraget "Thursdays" av Thomas G:son (m), Peter Boström (m), Sharon Vaughn (t).

Jag har lyssnat igenom låten "Rising Girl" lite på Youtube. Denna låt var tydligen stor i Tyskland och det är ungefär den här takten av musik jag fått för mig att "Thursdays" skall ha. Varför vet jag dock inte. Titeln förmodligen. Hursomhelst så gillar jag verkligen det här bandet! Jag diggar med i gunget och det är lite skönt sådär... !
Tummen upp!




Stort Tack till Johan för tipset!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Låter bra ju! :) Kul med lite friska fläktar som låter proffsigt! :)

2009-10-19 @ 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0