Anorah diskad ur Melodifestivalen 2010

Det gör ont att skriva det här. Efter ett snabbt ögonkast på Svt.se kände jag hur gårdagens glädje sakta rann av mig. Bidraget Never heard of him, skrivet av Figge Boström och Anna Engh, är diskat från Melodifestivalen 2010. Låten har tidigare varit ute på nätet, och är därmed diskad från tävlingen.
Läs texten här.


Jag vet inte vad jag ska säga. Det suger så jäkla hårt. Fuck, satan, fan, jävlar, helvete och alla andra fula ord jag kan.

Update 18:34: Läs Anorahs egna ord om det här. Det är fantastiskt att det finns så ärliga människor, ändå! - 2011, då jäklar!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh vad triiiist! :(

Men ja, fantastiskt med denna ärlighet mitt i allt. Verkligen beundransvärt! Och ja, 2011 då är det Anorah som är med som låtskrivare OCH artist. bestämmer

2009-10-15 @ 19:52:48
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Jennie

Anna Anorah Engh <3

2009-10-15 @ 20:10:02
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0