Programledarjobbet blir en 2005?

Ingen Petra Mede 2010. Enligt Aftonbladet kommer programledarjobbet för 2010 att delas upp till flera olika programleadare, men exakt hur upplägget blir vill inte projektledaren Thomas Hall berätta. Antingen leder de en deltävling var (á la 2005), eller så är det flera som leder alla (á la 2004). Han meddelar också att Petra Mede är ute ur leken som programledare, och att namnen för 2010 kommer att presenteras under november.

Lina Hedlund & Petra Mede i somras


Själva sörjer vi vår favorit Petra. Hon och Edward tog verkligen festivalen till höjder i år! Men, vad ska vi stasa på för namn 2010? Jag vill gärna se favoritCharlotte Perrelli som programledare igen, lika så Peter Settman. Eller varför inte årets vinnare Malena Ernman?! Måns Zelmerlöw! GRY FORSELL! Okej, jag kan komma på massor av namn. Vilka har ni på förslag?!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om de ska ha som 2005 får de fasiken ta in bättre programledare som passar in. Jag tycker att upplägget 05 med alla dessa programledare förstörde en hel del.



Så jag hoppas på en 2004 :D Även om man skulle vilja ha Settman & Perrelli tillsammans igen blir det kanske inte likadant :( Men vore grymt med Gry eller Malena :D

2009-11-03 @ 10:42:50
URL: http://littlevoiice.blogg.se/
Postat av: Bonnie

ALCAZAR! :-D

2009-11-03 @ 11:17:10
URL: http://bonnietyra.blogg.se/
Postat av: Sara

LINDA BENGTZING!!!

2009-11-03 @ 12:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0