Joker nummer två: Salem Al Fakir!

Aftonbladet avslöjade alldeles precis nyss att Salem Al Fakir är joker nummer två! Salem kommer att framföra låten Keep on Walking som han skrivit själv.


Foto: Schlagerzoot.blogg.se

I zoot är det delade meningar om den andra jokern. Mickes enda kommentar var "Fy Fan" medan vi tjejer är lite gladare. Både Bonnie & Mika hälsar att dem tycker Salem är lite udda så detta blir intressant och kul! Personligen så skrek jag rätt ut som en liten fjortis. Jag tycker att Salem är jättebra och brukar faktiskt lyssna på honom då och då. Sen ska det väl erkännas att jag är lite småkär i honom. HAHA! Salem kan utan tvekan tillföra något lite annorlunda till festivalen!

Zoot ger alltså tummen upp för joker nummer två!


Kommentarer
Postat av: Mikael/Räven

Första reaktionen var verkligen "Usch, nej, fy...". Kändes inte som ett jättekul namn tyckte jag. Visst att han är bra, men lite småtråkig tycker jag!



Men det blir nog spännande att se vad han kan tillföra :)

2009-11-16 @ 16:55:39
URL: http://schlagerzoot.blogg.se/
Postat av: Sofia

Själv hoppade jag ett högt glädjehopp och ka´n inte sluta le. Så himla bra val! YEEEY säger jag.

2009-11-16 @ 19:48:07
URL: http://schlagerfeber.blogg.se/
Postat av: Hola

Bingo!



Ni ungdommar missar väl inte att maila in om GRATIS biljetter till Salem Al Fakirs konserter i Berwaldhallen 10,11 o 12 december. Ni såg ju brorsan hans Sami där när ni kollade på S.M.& C.



http://www.sr.se/cgi-bin/berwaldhallen/program/index.asp?ProgramID=979


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0