Zoot <3 Körtjejerna!

Zoots favoritbloggare, Tobbe Ek, vet när han ska vara riktigt snäll mot oss. Han var ju såklart på ABBA-festen igår, där våra absoluta favoritbrudar, Dea och Jessica, showade loss i Waterloo, vilket bästaste Tobbe filmade.


Herregud. Ge tjejerna ett eget nummer i Melodifestivalen för bövelen! De är verkligen fantastiska, och Waterloo steg med ens gånger tusen i mina ögon. Och så måste jag bara inflika - JAG SAAAKNAR DEEEM!!!

Meeen, Dea & Jessica var inte de enda körtjejerna att uppträda igår! Fantastiska Anna och Anna som körar bakom Grekland showade loss tillsammans med Alex Panayi i underbara Mamma Mia! (Som jag själv stod på scen och vrålade för nån vecka sen. Men det är en annan historia). Anna Andersson, aka Annabelle, är ju i övrigt med i ABBA-coverbandet Arrival, som är något av det bästa jag har sett live ever.




Kommentarer
Postat av: Bonnie

Omg! Dom är verkligen helt outstanding!!

2009-05-12 @ 16:17:30
URL: http://bonniezell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0