NU GÄLLER DET!

NU KÖR VI RESULTATET!

AZERBAJDZJAN
! JAAAAAAAAAAAAAA!

Kroatien! VA?!

ANNA I BILD!

UKRAINA! WOOHOHO! Inte oväntat va?!

Litauen! Jag missade dem, jag tror att jag satt och skakade efter Sakis och missade det mesta i deras nummer...

ALBANIEN!
Nu blev Mika glad! WOOHO!

Moldavien! Men alltså, NEJ!

Danmark! Jag kan nästan höra danskarna skrika enda hit till Karlskrona!

Estland! Nu jublar ESCnördarna hysteriskt!

Norge! Och VEM är förvånad?!

GREKLAND! JAAAAAAAAAAA! ÄNTLIGEN! Vi satt och skakade, skrek och TOTALDOG hela bunten! ÄNTLIGEN!!!!!! FANTASTISKT!!!!!!!!!!!!!!

Woooow! Vilken final det blir! OCH ALLA NORDISKA LÄNDERNA I FINAL! UNDEBART!

TACK OCH FÖRLÅT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev döv... Danskjävlarna lät för mycket!

Kanske att man ska ta och åka till Danmark och rösta i telefonkiosker imorgon? Vad sägs om det?

2009-05-15 @ 09:40:46
URL: http://metrobloggen.se/emmabergstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0