Mellanakt nu då!

Mycket Cirkuskonster idag. Jag var precis som Måsen och Åsnan helt såld på Cirques öppningsakt... wow! De människorna är fantastiska! Sååå stolt blir man över att vår svenska lilla Dea Norberg (om ni har missat det så är hon ju med i kören bakom Malena) jobbar med dessa människor. Fantastiskt! Lite kul också att jag har fått tre förfrågningar i kväll om Deas pojkvän, Ari, var med i öppningsnumret. Jag har faktiskt ingen aning.

Medan människorna hoppar runt i bassänger i taket här börjar jag bli nervös
. För vad vet jag inte. Kanske för att det ska gå rysligt dåligt. För att jag inte vet vem som vinner. Jag har ingen aning. Men nervös är jag.


Kommentarer
Postat av: Annika

I'm also nervous!!! :S

2009-05-16 @ 23:15:51
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0