Malena startar som fyra i finalen

På presskonferensen igår lottades som vanligt ordningen inför finalen. Malena drog startnummer 4; direkt efter Frankrike.

Ärligt talat vet jag inte om det går att analysera det. Jag tror att Malena drar fördel av att ha det startnumret hon har, tittarna kommer att finnas kvar efter Patricia Kaas och Malena kommer att bryta av snyggt. Dessutom tror jag det är en fördel för Malena att vara i början.

Ska vi se på finalplacering så tror jag att Malena kommer tolva. Fråga mig inte varför. Det bara känns så.
Vad tror ni?



bild från Eurovision.tv



Kommentarer
Postat av: Kakaaan

Jag tror hon vinner :)

2009-05-14 @ 11:24:39
URL: http://phan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0