Spana in Malenas andra Moskvarep!

Idag hade Malena och kören sitt andra rep på scenen i Moskva. Det var ett inte helt felfritt rep, Malena blev avbruten två gånger på grund av teknikfel, och sista gången sparade hon rösten ganska ordentligt. Hon valde dessutom att repa i linne och jeans (men var lika snygg för det), medan kören testade sina scenkläder idag. Svarta sidenkavajer och byxor, sjukt snyggt! Jag tror att det blir toppen när allting väl är på plats. Lovely!
Enligt diverse fansiter jag läst så verkar Malenas finalplats redan vara klar, och även om man inte ska tro för mycket (ni minns väl förra året?!) så känns det ju bara helt fantastiskt! Heja svenskgänget!

Om ni skulle vilja kika in lite videor från repet...




Som Räven (som började skriva det här inlägget innan fröken Get kom och tog över) och jag diskuterade innan så känns det som att det är lite för mycket översiktsbilder. Lite fler närbilder på Malena och kören (som jag inte alls får ihop hur de ska se ut som väsen?!) så tror jag att det blir toppen!

I skrivande stund är det dags för ambassadfest för svenskarna, och imorgon åker Malena tillbaka till Stockholm för att spela Askungen. Hektiskt schema, minst sagt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0