Zoot fortsätter att älska kören!

Nu är det sjukt mycket och därför blir det lite halvtyst här trots att vi är inne i den mest händelserika Melodifestivalveckan på hela året. Jag åker dock upp till Stockholm imorgon och därmed råder det lite allmän panik då det är mycket som ska fixas innan man går på tåget. ;)

Jag kom dock på att jag inte hade bloggat om mitt härliga möte med fantastiska Dea och det måste jag ju ändå berätta för er!


Jag och min kompis Elina träffade alltså Dea när hon kom till hotellet och hon var så himla glad och mysig, as always! Vi pratade lite om kvällens festival, jag berättade att jag & Elina hade cyklat från Elinas elevhem (som ligger precis vid Himmelstalundshallen där festivalen var) till stan direkt när Mello var slut och Dea skrattade gott åt oss. Vi pratade även lite om Jessica som åkt hem direkt efter sändningen och Dea skulle hälsa till henne. När vi stod där så kom allas vår favoritbloggare Tobbe springade varpå jag ropar på honom, han vänder sig om, hoppar över staketet (och håller även på och riva det) utbrister; "MEEEEEEEEEN HEEEEEEEEEEEJ!!" och så får jag en kram. Så berättar Tobbe att han har skitbråttom, as always där också, innan han artigt hälsar på Elina. När han sen tittar upp och får se att det är Dea vi pratar med utbrister han "MEN DET ÄR JU DUUUU!!!" hahaha, jag skrattar fortfarande åt det. Sedan var Tobbe tvungen att springa in på festen. Han hade ju trots allt "skitbråttom" ;)

Vi pratade lite till med Dea och jag berättade bland annat att vi skulle ha skyltar i Globen, Dea dansade runt lite och så pratade vi om vårat favoritämne - MC DONALDS! hahah! "Och jag som inte äter på McDonalds så ofta" .. yeah right, Dea! ;)

Efter att vi kramats lite och jag fått tagit en bild så försvann Dea in på hotellet och jag och Elina stod kvar och frös en timme eller två..


Kommentarer
Postat av: Mika

Dea <3 Donken. Så det så.

Dessutom är det USA-tema på vårt favoritkäkställe for the moment... hur kul är inte det på en skala?! xD

2009-03-11 @ 21:42:03
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Elinaljungberg

Hahahaha, tobbe han är för rolig.

Yey ja har skakat hand med han. Haha^^

2009-03-13 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0