Vad tror ni om Malena i Eurovision?

När vi stod utanför efterfesten tidigare ikväll passade vi på att ställa lite frågor till folk.. Huvudfrågan var just: Vad tror ni om att skicka Malena till Eurovision Song Contest?

Anna Mourou:
- Jag tycker att La Voix med Malena Ernman är ett ypperligt val av svenska folket. Hon är skitball.

Charlotte Perrelli:
- Jag tycker hon är fantastisk, vi har jobbat tillsammans för ut.

Velvet:
- Men det är lite kul faktiskt, det var så öppet och man hade ingen aning om vem som skulle vinna. Spännande, för första gången på länge.

Erik Segerstedt:
- Jag älskar Malena. Jag brukar drömma om Malena. Jag har hela tiden hoppats på att hon skulle vinna.

Maja Gullstrand:
- Jag tycker hon är fantastisk. Det är häftigt att jag fått vara med samma år som hon vann.

Martin Kagemark:
- Jag tycker det är fantastiskt roligt och det är fantastiskt roligt att en joker vann.

Emilia:
- Hon är fantastisk och jag tror att den här gången, då jävlar tar Sverige hem det.

Måns Zelmerlöw:
- Hon är en av de mest sympatiska personerna jag träffat. Jag tror att hon kan gå jättelångt, för det är något annorlunda vi skickar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0