Teknikstrul ställer till det...

Jag måste verkligen be om ursäkt för att det inte kommit upp fler filmer. Saken är den, jag fortsatte i söndags men hann inte klart då jag började så sent (var tvungen att sova för skolan...). Sen har veckan rullat på, och igår var det ju äventyr som ni förhoppningsvis läst om. Projektet togs upp idag igen, men då strular mitt Movie Maker och jag vet inte vad som hänt. Det går inte att trycka på Play-knappen, vilket gör att man inte kan klippa... Någon som har någon idé vad felet är?!

Självklart ska jag försöka lösa detta så fort som möjligt, kanske kan klippa i skolan imorgon. På något sätt måste jag lösa det, ni måste ju få se!

Håll ut!


Kommentarer
Postat av: Emma

Problemet uppstår när filmerna blir för "stora" för Movie maker. Samma problem har jag oftast...

2009-03-25 @ 20:43:18
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0