Schlageryran fortsätter även i Sthlm...

Ja, det är slut. Jag tror vi alla har börjat inse det nu, men det fortsätter litegrann iallafall med signeringar och sånt. Inte bara Eskilstuna hade signeringar idag. Media Markt i Heron City körde på med ett fullspäckat program: Shirley Clamp, Lili & Susie, EMD, Markoolio, Star Pilots och Kevin Borg.

Hann bara med att se Shirley och Lili & Susie, men det var de viktigaste.


Lili & Susie bjöd såklart på schlagerhiten Show me heaven, men även klassikern What's the colour of love. Jag är förvånad över mig själv som faktiskt kunde in del av låten...



Shirley Clamp avslöjade att hon kommer komma tillbaka i festivalen någon gång igen. Sen påpekade hon också att när man går in i en sådan här tävling måste man ha i vetskapen att allt inte kan gå så bra. Vilket hon nu fick vara med om!


Shirley bjöd på Med hjärtat fyllt av ljus, och den engelska versionen av Att älska dig, A miracle


Lika normal som vanligt...


Hon tyckte vi passade bra ihop?! haha. Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: malin

När kommer alla videos från finalen då.. här går man och längtar ju.. ;)

2009-03-23 @ 19:58:23
Postat av: Mikael

Malin: De kommer, men jag har massa annat att göra med... Men jag försökte fixa ihop ytterligare en film igårkväll, men det strulade massa. Håll ut, det kommer!! Någon gång. Men du vet, den som väntar på något gått väntar aldrig för länge :)

2009-03-23 @ 22:07:28
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Anna

Shirley lagom Clamp, HAHA ASG <3

2009-03-24 @ 12:03:12
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: WOHO! jag längtar! ;)

2009-03-24 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0