Schlagermode: Efterfest!

Egentligen skriver jag en engelskauppsats nu, okej? ;)

Melodifestivalens finalefterfest är ju utan tvekan efterfesternas fest, och stjärnorna klär sig också där efter. Här följer ett gäng outfits jag gillade på ett eller annat sätt! ;)


Sofia Berntsson kom med ett släp som många hade kunnat drömma om. Enligt källor var dock inte släpet kvar väl inne på efterfesten...


Söta Emilia var som vanligt sprudlande glad, och kom i en av kvällens absolut läckraste klänningar. Jag vill också ha en guldbakelse!


Petra Mede körde på klänningen från Leksand, och hur snygg är inte den på en skala?!


Zoofavoriterna Alcazar kom i svartrosa outfits som var varianter av deras scenoutfits. Så snyggt! Och av bilden att dömma är den tagen precis när Tess Merkel får ett visitkort med Zoots namn, och stoppar den innanför klänningen...


We have a winner! Malena Ernman firade i guld, som den vinnare hon faktiskt är!

Sen vill jag också påpeka att Velvet hade världens snyggaste kjol. Dock har jag ingen bild på den (men det kanske någon annan i gänget har?), men den var verkligen helt rätt för the Queen! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Emilias outfit känns väldigt Lena Philipsson "Stjärnorna"-numret från showen Lena+Orup. Snajs

2009-03-22 @ 16:04:21
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Snyggelisnygga bilder!

2009-03-22 @ 20:58:41
Postat av: Sigrid

Petras klänning är bara fööör snygg!

2009-04-18 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0