Schlagerkväll i Kfem

Modevaruhuset Kfem i Vällingby har varje torsdag sen årets deltävlingar startade haft schlagerkvällar, där de får besök av schlagerartister både från årets festival men även tidigare års. Igår var Next 3, Zillah o Totte, Nordman och Sofia där.

Sofia avslöjade för mig att hon under direktsändningen imorgon kommer vara i arenan i Norrköping. Hon är ju en av de 4 som är Internationella juryns val, men ensam om att inte ha gått till andra chansen av dessa 4. Jag skulle tro att hon får komma upp på scenen eller liknande, ifall hon går till final. Vilket jag innerligen hoppas. Sofias låt är toppen, numret är snyggt och dessutom är hon oerhört trevlig!

Här kommer då lite bilder ifrån Kfem:


Zillah o Totte pratade väder och Zillah tyckte det var ett riktigt ap-väder ute. Totte var inte så road.





Next 3 som sedan hade bråttom iväg. Alla började uppträda 18, och deras tåg gick 19:30. Hur hade de tänkt hinna med att signera?





Nordman kunde bara köra på halvfart, då det bara var sångaren Håkan där.





Sofia hade gärna haft halstabletter, hon var lite hes. Minns ni halstabletterna vi
köpte i Leksand? De var till Sofia tydligen.




Förlåt att det dröjde med bilderna, men min dator och mitt internet vill inte som jag vill!


Kommentarer
Postat av: Adele

SOFIIIIIIIIIIIIIA <3

2009-03-06 @ 23:28:44
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0