Sarah Dawn Finer sjuk - missar genrep!

Så går det att läsa i vartenda media om Sarah Dawn Finer och hennes förkyldning, som har ställt till stora problem för sångerskan. Så stora att hon inte ens kan medverka på dagens (och kvällens) repetitioner, utan forna Huskörsmedlemmen och körfavoriten Britta Bergström tar över Sarahs roll som sångerska.

Känns så grymt tråkigt och orättvist för Sarah. Jag hoppas med hela mitt hjärta att Sarah kryar på sig till imorgon, för det finns INGET bidrag jag vill ha så mycket i final som Sarahs. Sen första tonen av Moving on har jag varit fast, och jag fattar fortfarande inte hur den inte kunde gå direkt till final.
Det är i alla fall kul att Britta får göra låten, för lite favorit är hon allt (även om jag typ lovat inte favorisera ALLA körsångerskor...), och så är hon en himla go människa! Dessutom vet jag att Celicia jublar som aldrig förr... ;)

Jag funderar dock bara på vart förkyldningen startade. Så jag vet vem jag kan skylla min förkyldning på, som jag skaffade mig under schlagerhelgen i Malmö...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0