Muppar i smålandet.




Alcazar, Alcazar, Alcazar..

Känns lite som att den här bloggen består till 80 procent av Alcazar?
Haha! Well, det är faktiskt inte vårat fel att dom är ute på signeringsturne.. Sara och jag försöker ta oss dit vi kan och i fredags så fick jag åka (utan åsnan!!!) till Jönköping tillsammans med min klasskompis Linnea, till Media Markt av alla ställen för att checka in Disco Defenders. Det var iprincip jag, Linnea och jönköpings alla 5-6 åringar..(ja, vi stod framför alla!) haha! Nej men, det var galet lite folk. Alcazarerna spexade loss ordentligt framför kameran som ni ser, ja. Speciellt Andreas då ;) hahaha!

Haha, helt sjukt och galet kul, när det blev dags att lämna smålandet och jönköping så visade det sig att jag och min vän linnea skulle åka samma tåg som alcazarerna. Vi sprang på dem utanför centralen, och joinade dom in på tåget. Och om ni undrar vad tre Alcazarer gör när dom åker tåg så har jag svaret; MOBIL-GEEKAR. Dom satt och visade varandra bilder i deras tre-mobiler hela resan.. ;-) När vi lämnade mupparna och hoppade av i Falköping för byte till Göteborg började dom genast att vlogga. Nästan lite tur att jag inte skulle hem till skövde.. Dom hade 40 minuters byte där och jag känner att stämningen hade kunnat bli ganska så.. stel. HAHA!

Galet galet!


(... Nu ska jag fortsätta fördriva min håltimma med allt plugg jag har att göra! gah, någon som har förslag på hur man skriver en bra fantasy novell? Eller fattar ekvationer? Eller som kan bestämma någon musikaliskt minne jag kan skriva om? Eller ännu bättre; NÅN SOM VILL GÖRA MINA NATIONELLA PROV??? :-D:-D:-D )


Kommentarer
Postat av: Tine

coola bilder på alcazar asså! :)

2009-04-01 @ 19:39:04
URL: http://crushcrushcrush.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0