Jag lever faktiskt!

Tro det eller ej, men här är jag. Den där rosa sprayhårfärgen verkar ha funkat. Men ja, jag har varit väldigt off det har jag själv känt! En enkel anledning till detta är att jag helt enkelt inte hinner med, det händer mycket just nu. Varje torsdag är det schlagerkväll i Kfem-huset, Vällingby och jag har fått äran att jobba som fotograf. När jag kommit hem har jag varit helt slut, men då ska man plugga. Musikalrep dessutom, men allt är kul! Eller skolan kan man ju diskutera... Till råga på allt börjar jag bli sjuk också, inte kul!

Schlagerspaning har iallafall gjorts i Stockholm. Det är staden som är känt för att det inte syns när Melodifestivalen kommer till stan, men iår ser man det mer än någonsin. När det var dags för första deltävlingen så satt det reklam överallt! Huvudsponsorerna hade en med texten "Festen kan börja", Extra hade en där de promotade sin tävling om biljetter till finalen, och Delicato (Som jag tycker hade den absolut snyggaste) körde på "Melodifestivalsmetoden". Blingade dammsugare och dylikt.

Melodifestivalsmetoden såg jag nu i veckan att den är tillbaka, och sitter i väldigt många tunnelbanestationer. Sen märkte jag påväg till skolan idag, att Statoil hade satt upp Melodifestivalsflaggor. Två av tre flaggor var Melodifestivalen, och numera kommer det bli en fröjd att åka till skolan! Tror ni att man kan få en av dem, när de tas ner?

Iallafall så hade jag tänkt bjuda på lite bilder ifrån gårdagens schlagerkväll i Kfem. Next 3, Zillah o Totte, Nordman och Sofia var där och uppträdde. De kommer senare ikväll, efter Så ska det låta någon gång. Ikväll tävlar bland annat Martin Stenmarck och Jill Johnson.


Kommentarer
Postat av: Mika

Mina hot funkar alltid ;)



Meh! Upp med bilderna nu då! SSDL var slut för över en timme sen... ;) Så kan du logga in på msn med så jag får terra dig lite :) Jag börjar få Micketerrningsabstinens :)

2009-03-06 @ 22:19:59
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0