En glad Sofia intog Lindens Köpcentrum

Som Mika skrev lite tidigare så befinner jag mig i Norrköping och tar lite på schlagerpulsen. Jag är nästan chockad över hur mycket schlagerfeber det faktiskt är här. Men mer om det i mitt blogginlägg imorgon.

Jag tänkte bara springa in här och berätta att jag (precis som Mika skrev) träffade Sofia förut idag och hälsade så mycket från hela zoot. Sofia är verkligen favorit och vi hoppas allihopa att hon når finalen. Jag berömde också Sofia för att hon hade både Dea & Jessica i sitt nummer och Sofia sa att hon tyckte de var både grymma och coola! Vi kan inte annat än instämma, Sofia. ;)



Även Sofias frisör Emir var där och han sprang runt där på Lindens centrum och när han tillslut kom tillbaka hade han en sån här.. vad heter det.. ja, typ som en stående hårtork med sig. Tydligen mycket fix med Sofias hår. ;)


erkänn, jag HAR paintskills! ;)


Kommentarer
Postat av: Mika

FÖRSTA BILDEN PÅ SOFIA VAR JU BARA SÅÅÅÅÅ FIN!



och hårtork?! herreguuu! hahaha!

2009-03-07 @ 19:15:44
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0