Det där med hur man känner folk...

Ibland börjar man undra hur man egentligen känner till folk, eller hur de känner till en själv.

Markoolio var i torsdags i Kfem, Vällingby och blev intervjuad samt signerade skivor. När vi gick fram till honom, jag och Carro, så utbrister Marko: "Men det är ju ni som gillar DEA!!"

Då inser man att man pratat en hel del, kanske lite för mycket också, om Dea med Marko... Men han gillar henne, och tycker det är skitkul att hon ska få dra iväg till USA och göra Elvis-show. Fast han tyckte också det var skit när jag berättade att det kunde bli förlängt till 5 år!

Vad jag kommer ihåg (Hjärnan hänger fortfarande inte med här... ) så har jag för mig att han även sa att det skulle bli någon typ av sommarturné. Sen kommer han även åka runt med Diggiloo som en av ersättarna till Linda Bengtzing




För övrigt hejade han i lördags på grabbarna i H.E.A.T då Marko älskar rock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0