Då var man typ "fan" av Måns

Ungefär något sådant känns det som. Måns känner numera igen mig, och jag känner hans manager Helene sen min Bengtzing-tid. Sen träffade jag honom på Centralen onsdagen innan finalen, och efter det känner han då igen mig, coh han sa så glatt hej till mig idag.

Helene tyckte prompt vi skulle ta en bild som hon kunde lägga upp på Facebook, och den ser jag allmänt störd ut på! Som vanligt med andra ord...

Sen blev det bestämt att jag tydligen ska till Åhlens City på fredag, då Måns är där och signerar. Både Måns och Helene tyckte jag skulle komma, och jag får väl lov att göra det då. Turnen fortsätter...


Räven tillsammans med Måns!


Kommentarer
Postat av: Mika

MÅNS ÄR SNYGG!!!!!!

2009-03-25 @ 05:53:16
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0