Alcazar videobloggar!

Ni har väl inte missat att Alcazar videobloggar sin väg till Globen?

Det är i ett samarbete med mobiloperatören tre och någon ny mobil där man kan ladda upp filmer på youtube direkt (det där med teknik är inte riktigt min grej, jag är glad så länge det funkar!) som Alcazar har fått det stora nöjet att videoblogga. Inte mig emot!

De verkar tycka det är ganska kul och trots att det bara vloggat i tre dagar har de laddat upp en hel del små vloggar och man kan ju inte annat än konstatera att det är riktigt dumma i huvudena. Och det säger jag då i en väldigt kärleksfull mening.

Ni kan följa deras vloggar här men jag bjussar på den senaste som jag tyckte var hysteriskt rolig!




Kommentarer
Postat av: Bonnie

hahaha, dom där är så sjukt roliga så man dör..

"Hej allihopa här sitter vi... Hej allihopa!! Vi sitter här.. HEJ ALLIHOP!!!!"



MAN DÖÖÖR! xD

2009-03-06 @ 06:58:44
URL: http://schlagerzoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0