Schlagerzoot har fullt upp

Förlåt för dålig uppdatering! Vi ska bli bättre, det lovar jag på heder och samvete. Meen, som för alla andra som går i skolan är det mycket nu, och man är trött och hej och hå. Okej, jag har inte alls mycket i skolan visserligen, men jag har däremot inte varit hemma på 10 dagar... Jag har nämligen haft en riktig drömprao i Stockholm! Vi har ju nämnt Anorah flera gånger, och just hos fina Anna fick jag vara på prao! Det var verkligen tokroligt! Inte nog med det så drog ju både jag, Måsen & Åsnan ner till Blekinge (Där jag bor) i lördags, för en avslutningskonsert med världens allra bästaste Dea. Det blev ett minne för livet, på alla sätt och vis... wow!

Allt det här kommer det såklart blogg om, så fort vi alla hunnit landa lite. Jag har åkt på nån förkyldning nu också, som jag tänkte ta och fightas med. Vi får se hur det går med det.

Kram till alla läsare, och njut av SOLEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0