Måsen har flygit hem!

I'm home from a härlig semester i mitt egenskrivna andra hemland Turkiet och vackra Alanya. Mina zoolegor verkar ha haft så fullt upp här hemma att de knappt hunnit blogga om alla sina upptåg. Jag får skälla lite på dem...

Hur som helst kan jag säga att under hela min första vecka i Turkiet hörde jag inte Düm Tek Tek en ända gång! Men nångång under andra veckan så var det en som frågade om jag visste vem Hadise var! FINALLY! andra veckan hörde jag den faktiskt några fler gånger. Men inte något märkvärdigt. Därimot spelades Arash och Aysel flitigt, men inte i närheten av hur många gånger jag fick höra Fairytale - både originallet och covers. haha!

Borta bra men hemma bäst.. eller? ;)


/ Måsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0