Malena, jag sa Malena!

Ni missar väl inte vår schlagervinnare Malena Ernmans medverkan i Allsång på Skansen i kväll? Klockan 20:00 på svt1 som vanligt! Jag är så himla förväntansfull, åh, jag tror att det blir grymt! Jag är nyfiken på vilken allsång hon väljer, dessutom...

Dessutom släpptes Malenas album i dagarna, La voix du nord. Jag har hört delar av det och det verkar riktigt bra! Framförallt har jag fastnat för en låt, skriven av Alexander Bard, Anders Hansson och Fredrik Kempe, som heter Tragedy. Himla dramatisk, och så sjukt bra! Lyssna själva!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Klart man inte missar Allsången :)

Albumet är sjuukt bra, vilket inte är någon överraskning eftersom Malena sjunger ;)

2009-06-30 @ 16:10:06
URL: http://phan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0