Shirley Clamp på Allsång i Hoglands Park!

Som Räven skrev innan så anländer även jag, Geten, till huvudstaden idag! Just nu befinner jag mig på x2000 mot Stockholm, närmare bestämt i trakterna runt Norrköping. Så snart är hela Zoot fullständigt! ÄNTLIGEN!

Igår var det Allsång i Hoglands Park i Karlskrona, där underbara Shirley Clamp var gästartist. Det var jättemysigt! Shirley bjöd på För den som älskar, Med hjärtat fyllt av ljus, Att älska dig och Min kärlek, och som allsång valde hon fina
För kärlekens skull. Shirley sjunger verkligen rätt in i hjärtat på en, så himla bra var hon! Som alltid. Lite tråkigt dock att hon inte stannade och signerade, utan hade försignerat.

När jag kommer hem efter Stockholm kommer ett videoklipp och kanske lite fler bilder, de ligger på min externa hårddisk hemma som jag inte har med mig just nu, men bjuder ändå en bild från igår!




Kommentarer
Postat av: Linnea - VÄRLDENS MEST SERIÖSA BLOGG!

Om han kommer, var tror du då han kommer vara? i kunsan eller typ tanto eller något? =) ska in och chansa imorgon på att han kommer :D

2009-07-29 @ 18:29:04
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0