Festival, festival, festival!

Hoppas allt är gött med er kära bloggläsare, glittriga och oglittriga! Här i Blekinge steker solen som aldrig förr och man kan inte bli annat än glad!

Snart ska jag bege mig till Karlshamn för att strosa runt lite på Östersjöfestivalen. Det stora målet för kvällen är dock Baltic Song Contest, där Sverige representeras av Jan Johansen och Kiara, som består av Josefin Glennmark och Aleena Gibson. Jag tror det blir sjukt bra! Ska bli superroligt att se Aleena framträda, hon ligger ju bakom bl.a. Måns Zelmerlöws Impossible och Sanna Nielsens Empty Room, och tävlade dessutom själv i Melodifestivalen 2003 och 2007. En av mina förhandsfavoriter är dock Makedoniens representant, Elena Risteska, som tävlade för landet i ESC 2006 med låten Ninanajna. Det ska bli grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0