Schlagerscenen!

Woho, nu har SVT presenterat utseendet på årets scen. Jag måste säga att jag tycker den är gööörsnyggg!! De har verkligen lyckats iår, och jag skulle vilja påstå att det är en utav de snyggaste någonsin! Iallafall vad jag tycker... Dessutom är det bara på bild vi har den än så länge.

Såhär ser den ut:


Från svt.se

Av bilderna att säga känns den ännu mer Glitter & Glamour än tidigare... Greenroom har hamnat precis bredvid scenen igen och den är på höger sida. Det är både positivit och negativt... Vi får inget greenroom framför oss i Globen som skymmer våran sikt med en stor vägg, men det är längre för oss att ta oss när vi ska dit efter sändningen och säga hej till folk.

Det blir intressant hur den ser ut i TV, om det är lika mycket Glitter&Glamour! Men jag gillar den, och jag vet att både Måsen och Geten gillar den med... Åsnan lite mer tveksam.

Missa inte Åsnans inlägg här under om våra favoriter Kören, några av bidragen de är med i.

/Räven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0