Nannes klänning vinner körslaget

Kvällens avsnitt av körslaget fick mig att tänka tillbaka till Melodifestivalen 2002 och låten "Big Time Party". Inte bara pågrund av att Hanna Hedlund leder en kör. Utan även Nannes Grönvalls klänning som påminde starkt om Lina Hedlunds klänning från hennes och syrrans bidrag till Mello 03.


Snygga tjejer i snygga klänningar.

Bilden på Nanne är helt ärligt lånad av Aftonbladet och tills vi hittar någon bra på Lina i sin klänning, (tro mig, jag har många bilder på Lina på min dator. Men ingen bra från de numret..!) får ni nöja er med en print screen från youtube.

Update; tack Malin för link till en bild ifrån Aftonbladet!

/ Schlagermåsen



Kommentarer
Postat av: Malin

33311w.jpg" rel="nofollow">http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00033/NOJE-01s00-hedlund-433311w.jpg

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article60960.ab

Någon av dessa kanske? ;)

2009-01-04 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0