Här är startordningen!

Det är ju allmänt känt att gå ut som Nummer 2 i ett startfält aldrig är speciellt bra då de bidraget ofta glömts bort i mängden. Önskeplaceringen är väl nånstans mellan mitten och slutet. De öppnande numret kommer man också ihåg (utgått ifrån att det är bra, hoho!) Nu kan ni allafall se vart eran favoritartist fick för startnummer i deras olika deltävlingar!

Startordningen 2009:

Göteborg:

1. Tick Tock
Nina Söderquist

2. Welcome To My Life
Jonathan Fagerlund

3. Med hjärtat fyllt av ljus
Shirley Clamp

4 Jag tror på oss
Scotts

5. You´re My World
Emilia

6. Stay The Night
Alcazar

7. Snälla, snälla
Caroline af Ugglas

8. Disconnect Me
Marie Serneholt


Skellefteå:

1. Show Me Heaven
Lili & Susie

2. Jag ska slåss i dina kvarter!
Lasse Lindh och Bandet

3. Never Been Here Before
Jennifer Brown

4. 1000 Miles
H.E.A.T

5. Kärlekssång från mig
Markoolio

6. It’s My Life
Amy Diamond

7. What If
Cookies ’n Beans

8. Hope & Glory
Måns Zelmerlöw

Leksand:

1. The Queen
Velvet

2. I Got U
Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox

3. Så vill stjärnorna
Molly Sandén

4. Baby Goodbye
E.M.D.

5. Du vinner över mig!
Mikael Rickfors

6. Här för mig själv
Maja Gullstrand

7. Alla
Sofia

8. You’re Not Alone
BWO

Malmö

1. Love Love Love
Agnes

2. Higher
Star Pilots

3. Du är älskad där du går
Susanne Alfvengren

4. Killing Me Tenderly
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng

5. Sweet Kissin’ In The Moonlight
Thorleifs

6. Moving On
Sarah Dawn Finer

7. Esta noche
Next 3

8. La voix
Malena Ernman


/ måsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0