Artisterna har presenterat sig.

.. De bugar och bockar vi för. Första intryck då efter att ha sett interjuverna såhär en dag senare


bild lånad ifrån http://www.svt.se/melodifestivalen

Scotts:
Scotts känns väldigt.. ambivalenta på något sätt. Tyst och tråkigt.
Nej, det gick inte hem faktiskt.

Jonathan Fagerlund:
Det här känns så anonymt att man knappt kommer ihåg någonting av det.. Måste kolla igen..

Emilia:
Emila känns väldigt korrekt, men samtidigt väldigt ointressant trots tappra försök till skratt. Bra. Men glöms bort i mängden. Gäsp,

Nina Söderqvist:
Jag tror vi kan vänta oss ett ganska spektakulert framträdande från Nina Söderqvist. Ett love-it-or-hate-it kinda thing. Skön tjej!

Marie Serneholt:
Men.. vad var det hon sa egentligen? Först så lät det som hon inte velat ställa upp förens nu för att hon inte fått en tillräckligt bra låt förens nu. Sen lät det som hon aldrig tidigare ens fått förfrågan att vara med.. Jag fattar inte. En natt senare och jag minns inte vad hon sa, men jag minns att hon sa något..

Alcazar:
HAHAHAHAHHAAHHAHA! Typ så kan vi sammanfatta deras. Dom är ju så härliga att vi utifrån detta startfält tycker att vi kan skicka dom till Moskva endast pga av deras personlighet! Underbart!

Shirley Clamp:
Shirley snackar om mognad och jag blir gråtfärdig. Inte på ett rörande sätt, utan på ett "göm-inte-den-gamla-shirley-för-då-blir-vi-jätteledsna-sätt". Jag glömmer faktiskt av Shirley i mängden, trots att jag inte vill det.

Caroline Af Ugglas:
Caroline af Ugglas är en av de människor jag måste erkänna att jag haft en del förutfattade meningar. Men människan har en grymt skön personlighet och är verkligen ett originall. Tuff tjej!


/ schlagermåsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0