Om inte alls många timmar bär det av mot Leksand...


Just nu befinner jag mig i Sandviken. Imorgon går tåget mot Leksand, och 3:e deltävlingen av Melodifestivalen! Jag har dator med mobilt bredband med mig och kommer självklart att rapportera lite om det händer något. Så det är bara att följa bloggen lite under dagen!

Jag och Carro är på plats redan vid halv 10 och hoppas givetvis att vi hinner träffa på massor av folk innan de springer in i arenan! Lite intervjuer dyker upp, precis som efter att Måsen och Åsnan varit i Göteborg.

Jag har verkligen svårt att förstå att vi faktiskt, om inte alls många timmar, sitter på tåget mot Leksand. Vi ska diiiiiit!!!! Det är så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0