Så har även jag fallit för Mede...

Att Petra Mede var toppen som programledare, det tyckte jag innan. Hon har en rolig personlighet och efter sändningen i Leksand igår så pratade jag lite med henne. Sa till henne att jag tyckte hon var skitbra och asgrym! Hon blev oerhört glad för berömmet (vilket kanske inte är så konstigt efter all skit hon fått tagit emot som programledare för Festivalen) och kramar delades ut!



Petra kom faktiskt ihåg oss Zoo-are efter Göteborg (ni vet då Måsen och Åsnan sprang på henne på Donken, haha!) och det verkar ju faktiskt som hon diggar oss. Känns skönt, för vi diggare henne kopiöst mycket! Som sagt, "Vi ses i Globen, Petra!!"  Hon är verkligen störtskön


Kommentarer
Postat av: Bonnie

ah ah ah ah ah! Vad vare jag sa vaaaavavava! xD

2009-02-23 @ 22:54:18
URL: http://schlagerzoot.blogg.se/
Postat av: A-K

Vi har faktiskt oxå träffat Mede! Hon är grym på spark!!!

2009-02-23 @ 23:03:47
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Fin bild, o visst är Petra wonderful ? :)

2009-04-18 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0