Reflektioner och Tankar om Skellefteå

Ett litet spontant inlägg om kvällens festival såhär när lördag precis har övergått till söndag..

ja, vad ska man egentligen tycka och tänka? Jag tillhör en av dom människorna som knockades (oj, vilken ordvits jag fick till där!) av Måns nummer. Men så fort jag lyssnar på bara låten blir jag grymt besviken. Låten är inte alls lika bra som numret och jag vill fortfarande skicka Alcazar till Ryssland.

Jag missbrukar Jennifer Browns låt som jag tycker är alldeles alldeles fantastisk! Hade mycket hellre skickat den till Andra Chansen än Amy Diamond. För vad var det Amy serverade? En avslagen coca cola ungefär. Det var verkligen inte bra alls. En besvikelse.

Markoolio var Markoolio och numret var enbart roligt. Man fick sig ett gott skratt och en pausunderhållning mitt i allt liksom. HEAT & Lasse Lindh kändes anonyma och är nog inget jag nynnar på imorgon (idag?) när jag vaknar. Och var Lasse verkligen tvungen att hoppa omkring sådär? Jag fick ju ont i huvudet.


Kul med Lili & Susie som verkligen bjöd på en härlig låt och ett snyggt nummer! Cookies n' Beans var bra med ett mysigt framträdande men det tog mig typ hur lång tid som helst att komma på vilken artist jag glömt att skriva om här så det faller utan tvekan in i mängden. Tyvärr.


Kvällens stjärna då? Utan tvekan Petra Mede! I löööööööööööööööv her! Humorn är verkligen precis lika störd som min och jag älskar att hon driver så mycket med sig själv. Hon verkade mycket säkrare denna veckan också. Sen är hon ju så sjuuuuukt snygg också! Zoot ♥ Mede

Sen måste jag ju uppmärksamma Dea & Jessica ännu en gång (undra hur många gånger vi kommer nämna de två under dessa veckor?) för jag menar, hur snygga, bra och alldeles fantastiska är dom inte!? Man fick ju verkligen dra efter andan i Måns nummer! Och bara för att vi gillar Dea & Jess så mycket så kan vi passa på att tipsa om deras myspacesidor! Deas hittar du här och Jessicas här.

Jag återkommer strax med receptet på rosa chokladmoussé! Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ja, visst är Petra enormt snygg ! :O Hon är underbar! Älska!

2009-04-18 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0