Nattliga tankar i Malmö

Hur går det till i schlagerstaden Malmö om nätterna? Well, ungefär såhär...

*Mika är påväg att släcka lampan*
Mathilda: Det känns som att det fortfarande kommer att vara ljust när du släck... det blev det inte nej...

Mika och Mathilda pratar om att Dea dissade Donken för oss (åtminstånde kan man ju hoppas att det var för vår skull...)
Mathilda: Det är oss hon vill ha!
Mathilda: Vet du? När jag sa det där kände jag mig precis som Kungen i Robin Hood när han säger "Det är Robin Hood jag vill ha!"

*Mathilda har lagt en bild på Kimpa i sängen*
Mathilda: Nu har vi Kimpa i sängen!
Mika: Hade inte du en bild på SnyggLars också?!
Mathilda: Joo... Nu har vi honom i sängen också :D



Mika: Åhh mitt hår! Jag har typ 32 hårspännen!
Mika: EN FÖR VARJE BIDRAG I MELODIFESTIVALEN!

Mika: Jag har typ glömt att det är tävling imorgon...
Mathilda: Jag med. Fast, det enda jag ska tävla om är en plats i Lars hjärta!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

men, HAHAHAHA!

2009-02-28 @ 10:45:55
URL: http://schlagerzoot.blogg.se/
Postat av: Adele

AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAH vad ni är störda. Men varken Kimpa eller SnyggLars är snygga!! sådeså

2009-02-28 @ 13:04:11
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/
Postat av: Adele

MEDELLARS!!!!

2009-02-28 @ 13:04:44
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det är mina män det där! ;)



Adele: SNYGGLARS!!! Och typ ashetajättesnygga-kimpa! Eller nåt sånt där.



Muahahaha. ;)

2009-02-28 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0